اندازه‌گيري عملكرد در بخش دولتي انگلستان: در جستجوی زنجیره ایی طلایی

None

از اوايل دهه‌1990 دولت انگلستان تأکید قابل توجهی به ارائه خدمات عمومی نشان داد. یکی از ویژگی‌های قابل توجه بخش خدمات عمومی در انگلستان در دهه‌1990 افزایش نظارت بر عملکرد بود که هدف اصلی آن، بهبود اثربخشي خدمات دولتي بود. در طول دهه‌ گذشته و پس از نوآوری‌های مهمي كه در نظام مدیریت عملکرد در بخش دولتی انگلستان  ارائه گرديد. ادامه ...

کلیه حقوق این سایت متعلق به www.rafiezadeh.ir می باشد. 1404 - 1392©